Олександр Любченко
Олександр Любченко
|
Організація концертів - +3 8 066 272-26-24. МА "Арт-Вертеп"
Дискографія:
Контакти: 8–067–637–78–36
Народився 1952 року в Дніпропетровську. Музикою почав займатись з 6 років (скрипка, фортепіано). Гітару перший раз взяв до рук у восьмирічному віці. Здобув блискучу приватну освіту.
Для Олександра Любченка характерне використання у творчості різних музичних культур. Це європейська класична традиція, індійська класична музика, фламенко, слов’янська народна музика (Росія, Україна, Польща, Болгарія, Сербія), джаз, блюз, рок, інтонації Близького Сходу. Великий вплив на становлення Олександра Любченка як гітариста та музиканта зробили: Bamey Kessel, Jim Hall, Joe Pass, Jimi Hendrix, John McLaughlin, Paco de Lucia, Eqberto Gizmonti, Ralf Towner, Ravi Shankar, John Williams, Django Reinhardt.
Професійно почав працювати з 16 років. На
З 1976 року надає перевагу нетрадиційним напрямкам у музиці. Багато працює як композитор(«Гітарний альманах № 1 — 1986 р.»), «Музична Україна», «Музичне життя», 3 енциклопедії: «Антологія радянського джазу», «Енциклопедія молодого музиканта», «Джаз в СРСР», республіканська та регіональна преса тих років, дипломи, нагороди).
1981 року Олександр Любченко був учасником першого в Радянському Союзі фестивалю гітарної музики, на якому був визнаний найкращим у двох номінаціях (фламенко, джаз).
З 1982 р. по 1986 р. Олександр Любченко був лідером відомого джазового квартету «Кредо», з яким з величезним успіхом грає на
1986 року Олександр Любченко створює тріо (Ігор Собко — бас, Ігор Колісніченко — барабани), яке грає музику, що заснована на традиційному джазовому мисленні,
1988 року — Олександр Любченко грає сольні концерти.
1989 рік — був запрошений на Краківський фестиваль, присвячений «Beatles» (Польща). Виступ Олександра Любченка кілька разів показувався по Всепольському телебаченню. Одразу після цього — концерти в рамках
Цього ж 1989 року Олександр Любченко на
Концерти в дуеті з Sirone у Вроцлаві (Польща). Запис на Вроцлавському телебаченні та трансляція на Польщу.
1990 р. у складі квартету «A Point of Unity» (Zen Matsuura – барабани, Rene Schoeneberg – саксофон, флейта) і в дуеті із Sirone — концерти в Австрії (Відень, «Kreis» театр) та Німеччині (Західний Берлін, «Hebel» театр). Преса назвала Олександра Любченка «Паганіні гітари». У кінці 1990 р. — нова зустріч з колишнім басистом його тріо Ігорем Собко. Погляди на музику та виконавство у них збіглись повністю і був створений дует «Brave New World». Музика «BNW» усе більш тяжіє до східнослов’янських інтонацій, а місце блюзу займає російський міський романс. «BNW» бере участь у
Восени 1991 року дует «BNW» грає на Московському міжнародному радіо фестивалі (організатор — відомий музичний критик та мистецтвознавець Дмитро Ухов), на якому стає сенсацією. «BNW» стали ініціаторами фестивалю «Пам’яті Jaco Pastorius» в Набережних Членах (грудень1991 р.). Телебачення знімає програму «BNW» та кілька разів показують в Україні.
1994–1995 рр. Олександр Любченко займається інтенсивною педагогічною діяльністю. Відкриває свою гітарну школу, створює унікальну систему навчання гри на гітарі. Грає сольні концерти. Серйозно займається глибинним слов’янськими традиціями, як музичними, так і духовними (православна музика). Дует із Сергієм Макаровим (контрабас).
1996–1997 рр. Сольні концерти. Записи на TV. Фестивалі.. Проект
Жовтень 1997 — сенсаційний виступ дуету (А. Л. та М. Кримов) на київському фестивалі
1998–1999 рр. — концертна та педагогічна діяльність.
2000 р. — спільні гастролі із зіркою гітарного джазу Олексієм Кузнецовим (Москва). Дует із Сергієм Макаровим.
2001 р. Квартет Олександра Любченка (А. Любченко — гітара, Генадій Клюєвський — бас, Ігор Любченко — гітара і Віталій Хрєнов (Москва) - барабани). Міжнародний
2002 р. — Іспанія. Співпраця з Карлесом Бенавентом
2003–2004 рр. — соліст Дніпропетровської філармонії. Концерти, фестивалі. Дует з Юрієм Півнем. Альбом «Тонка горобина», «Воїн вічності».
Жовтень 2004 року — Концерт Тріо Олександра Любченка (Віталій Хрєнов - барабани, Юрій Півень - ел. бас) в рамках Фестивалю «Європейський джаз на Дніпрі
.../Совершенно фантастическое действо показало трио во главе с одним из лучших европейских гитаристов Александром Любченко. Синтезированное звучание, буквально вспарывающее воздух, взрывные пассажи, изощреннейшая ритмика, максимальное приближение звучания инструмента к звучанию человеческого голоса. Особенно это почувствовали зрители, когда Александр запел в унисон с гитарой (композиция «Ключ»), демонстрируя блестящее знание приемов, присущих балканскому мелосу.
Д. Мушкин, газета Днепр Вечерний № 169 (11034), 6.11.2004
Липень 2005 року — участь у Міжнародному фестивалі «Етнолайф» в Москві (Сорочани)
Жовтень 2005 року - Концерти в Московському будинку художника. Нагороджений грамотою Державною Думою Російської Федерації за розвиток культурних цінностей Російської Федерації.
Липень — серпень 2006 року — участь у Міжнародному фестивалі «Етноленд» в Москві (Сорочани)
«…на «Этнолэнде», включая самых взыскательных профессионалов. Одним из таких является Александр Иванович Любченко, джазовый гитарист, «Паганини гитары», как в
«…такой дилетант, как я может начать понимать, как становятся маэстрами, пожив
Марина Забелина,
Alexander Lyubchenko was born in 1952 in Dnepropetrovsk. He began to do his first steps into the music since he was six years old. When he was eight it was the first time he took a guitar to his hands. He have got an excellent private education.
Using of many different musical cultures is typical for creation of Alexander Lyubchenko. There are European classic tradition, Indian classic music, flamenco, Slav native music (Russia, Ukraine, Poland, Bulgaria, Serbia), jazz, blues, rock, intonations of East. A great influence to Alexander as a guitarist have been done by Bamey Kessel, Jim Hall, Joe Pass, Jimi Hendrix, John McLaughlin, Paco de Lucia, Eqberto Gizmonti, Ralf Towner, Ravi Shankar, John Williams, Django Reinhardt.
His professional working start when he was 16 years old. Since 60’s he performed at the
Since 1976 he prefers untraditional styles of music. He works a lot as a composer («Guitar Almanac #1 — 1986»), «Musical Ukraine», «Musical life», 3 encyclopedias: «Anthology of Soviet Jazz», «Encyclopedia of young musician», «Jazz in USSR», republican and regional press line of those years, diplomas, prizes).
In 1981 Alexander Lyubchenko took a part at the first guitar festival in the country where he have been recognized as the best in two nominations — Flamenco and Jazz.
From 1982 up to 1986 Alexander Lyubchenko have been a leader of the famous jazz quartet «Credo», he performs with it having a great success at many
In 1986 Alexander Lyubchenko forms a trio — Igor’ Sobko — a bass guitar/ Igor’ Kolisnichenko — drums/ Alexander Lyubchenko — a guitar. The trio plays the music full of spirit of traditional jazz,
1988 — Alexander Lyubchenko plays solo concerts.
In 1989 he have been invited to perform at the festival of Krakow dedicated the Beatles music in Poland. His performance have been broadcast all over the Polish television for many times. After that he had the performances in the line of
In 1990 Alexander plays the concerts with a quartet «A Point of Unity» (Zen Matsuura – drums, Rene Schoeneberg – saxophone, flute) and in duet with Siron in Kreis theatre, Viden, Ausrtia and in Hebel theatre, Berlin, Germany. The press named Alexander Ljubchenko «Guitar Paganini». At the end of 1990 Alexander meets with the former bass player Igor’ Sobko. Their views to the music and performing came to the same point and they form up the duet «Brave New World». The music of «BNW» been drown to the Easternslav intonations and colors, the blues have been replaced with a Russian native romance. «BNW» takes part at the jazz festivals of Russia, Lithuania, having a great success at the audience owing to the beauty of music and virtuosity of performers.
In the Autumn of 1991 «BNW» become a sensation having perform at the International Moscow radio festival (its former was a famous musical critic and
In September — October of 1993 Alexander plays a set of concerts with a bass player Michael Krymov (the former bass player of «Credo») in Lintz, Austria. Republic television records the live concert of the duet and broadcast it in the
In period of 1994–1995 years Alexander Lyubchenko turns to the teaching activity. He forms his own guitar school, invents the unique system of teaching playing guitar. He performs the solo concerts. Deeply involved in the Slav traditions, as the musical and a spiritual as well (the Orthodox music). Acting in duet with Sergey Makarov
1996 — 1997 — a period of solo performances. Recordings on the television. Playing in the festivals. Forming of the project
October of 1997 — sensational performance in duet with Michael Krymov in the
1998 — 1999 — concert performing and teaching acting.
2000 — common touring with a jazz guitar star Alexey Kuznetsov (Moscow). Acting in duet with Sergey Makarov.
2001 — performing in trio — Alexander Lyubchenko — guitar; Igor’ Lyubchenko — guitar; Genady Klyujevsky — bass guitar. Performance at the International
2002 — acting in Spain. Cooperation with Karlos Benavent (the former guitarist of Paco De Lucia).
2003 — 2004 — soloist of the Philharmonic Society of Dnepropetrovsk. Concerts, festivals. Duet activity with Yury Piven’. An albums «Tonka Gorobyna» and «Vojin vich’nosti».
October of 2004 — the concert of Alexander Lyubchenko Trio — Alexander Lyubchenko — guitar; Vitaly Hrenov — drums; Jury Piven’ —
It was an absolutely fantastic performance played by trio leaded by Alexander Lyubchenko, the one of the greatest European guitar players. A synthesized sound seemed to rip off the air, explosive passages and licks, subtlety rhythmical patterns, maximal giving the instrument’s sound closer ties with man voice intonations. Especially the audience felt it when Alexander start to sing up in unison with a guitar (composition «Klyuch» (’A key’), showing an excellent technique inherent in Balkan melos. Just outstanding action. What a charisma! Those who attended the concerts of John MacClauhlin’s or Paco De Lucia will get what it all about. High jazz level have been showed by a drummer Vitaly Hrenov from Moscow. Many from the audience would be amazed if only would know that the musicians haven’t rehearsed much together (just
D. Mushkin, «Dnepr Vecherniy» newspaper #169 (11034), 06.11.2004
On the
GolDeni, Apassionata, ceny_bab, Тім, Art-Vertep, ceny bab, Chyzh, nady, Ірина Сарана