Автори / Юлія Лорд / Святе місце дочекалося: Uлія Лорд повертається!
Юлія, або за знаковим написанням Uлія Лорд – знаменита рок-діва України – повертається на підмостки. На 5 жовтня заплановано перше оприлюднення найсвіжішого доробку співунки: кліпу на пісню під заголовком Бонні і Клайд.
Бонні Паркер і Клайд Берроу (Bonnie Parker і Clyde Barrow) – відомі американські злочинці, які розбишакували в роки Великої Депресії у США і були вбиті розвідувачами з ФБР. Словосполучення «Бонні та Клайд» стало загальновживаним зворотом для коханців, котрі спільно займаються злочинною діяльністю. Але Юлія Лорд не збирається записуватися у грабіжники і зарізяки, її цікавість до цих осіб має суто співоче походження.
«Весною в Амстердамі на одній з вечірок я почула пісню Бонні і Клайд у виконанні Сержа Ґинзбурґа (Serge Gainsbourg) та Бріджіт Бардо (Brigitte Bardot), – розповідає Юлія. – Згодом я з’ясувала, що ця пісня є культовою в Нідерландах та Европі, такий собі символ молодіжної непокори. А Серж Ґинзбурґ – взагалі суперечлива особистість, все його життя і вчинки – це життя та доля незалежного митця і артиста. Так я отримала натхнення і написала новий текст. Цей переспів – просто шана Сержові Ґинзбуґу. Гадаю, це буде єдиний переспів у моїй новій платівці».
Отож, зараз в Юлії Лорд повна торба пісень, заготовлених для нового альбому, повноцінний рок-гурт з вправними музиками, а також… новий «старий» наставник: відомий у піснярських колах, зокрема завдяки аґенції &Artist, впровадник Дмитро Прикордонний. Задля освіження пам’яті варто нагадати, що у другій половині 1990-х біля витоків такої виконавської одиниці як Uлія Лорд стояло двоє особистостей: сама Юля, і власне, Дмитро Прикордонний. Тож говорити про існування гурту в якомусь іншому поєднанні ролей, осіб та обов’язків навіть не доводиться, позаяк, образно кажучи, Юля для нього є «мамою», а Дмитро – «татом».
«Проект засновано більше 10 років тому, – згадує Дмитро Прикордонний. – Uлія Лорд була на той час справжньою знаменитістю! Це було нове віяння в музиці, вона посіла власну неповторну нішу. Всі ці роки я отримував запитання: «Де проект?». І от зараз я знову зацікавився роботою з Uлією Лорд. На знімальному майданчику я виступив ще й як режисер та сценарист. Працювати було легко, ми розуміємо одне одного з півслова. Якось я підрахував, що запустив в життя близько 50 кліпів. Таким чином, отримав непоганий досвід, оскільки особисто був присутній на майданчиках і завжди брав участь у складанні сценаріїв. Треба подякувати моєму другу Віктору Придувалову, який не один рік мене підштовхував спробувати себе в якості режисера. А ось що з того вийшло – судити вже телеглядачам».
Дмитра доповнює Юлія: «Для мене важливо створювати і записувати пісні, виконувати їх з хлопцями на концертах. Дмитро Прикордонний, як хисткий продюсер, знає що треба робити, аби все це почули не у вузькому колі, а якомога численніший слухач. Так було від самого початку, коли ми тільки задумували проект Uлія Лорд».
Хоча скоро очікуваний виднограй знято на пісню Бонні і Клайд, його сюжет не зовсім збігатиметься з хрестоматійним образом відомої злодійської парочки. У підґрунтя відео-оповідки лягла стародавня амстердамська байка про чародія, який за допомогою чарівної сопілки викрав з міста всіх дітей. Тож сценарій кліпу – творче бачення цієї історії.
Усім відоме прислів’я, що Святе місце порожнім не буває. Але у випадку з Uлією Лорд сталося так, що її співоча ніша і донині залишилася ніким не зайнятою, навіть попри те, що за десятиліття в Україні постав далеко не один гарний і добротний гурт з виразною чільницею.
Пані U повертається майже із забуття. Хоча справжні знавці і цінителі вітчизняних співів новітньої доби про неї ніколи і не забували. У 1997-му співунка виринула як представниця смурної естетики, т.зв. альтернативної поп-музики, до речі, надзвичайно модної у ті роки в европейській галузі видовищ, хвиля якої ледве-ледве торкнулася українських молодіжних кіл, при чому найпросунутіших її представників. Протягом наступних двох років виконавиця розширила свої співочі рамки, додавши до смурних ноток «нахабного» рок-деренчання: перлиною тієї доби став переосмислений забійник Нірвани Smells Like Teen Spirit, який у Юліїному прочитанні отримав назву Дух Молоді. Його цілком заслужено вважають рок-славнем тодішнього юного покоління. Втім, чому тільки тодішнього?
ФДР
Додав Art-Vertep 19 вересня 2008