Увійти · Зареєструватися
 

Учасники

Галереї

MP3

Театр-студія Арабески Рахуючи проституток щопятниці (2007 р.) 25.36 Mb
Театр-студія Арабески РАДІОШАНСОН. Вісім історій про Юру Зойфера (на сл. Сергія Жадана) (zip-архів, 2007 р.) 75.70 Mb

Харків / Вистава «Критичні дні»

29 БЕРЕЗНЯ 20:00

Театр «Арабески»

У березні «Арабески» пропонують виставу «Критичні дні» – все, що ви не знали про жінок, але хотіли б дізнатися...

Це другий спектакль, який ми презентуємо глядачам на репетиційній точці «Арабесок». Перша спроба зіграти у цьому зовсім не пристосованому для театральних потреб приміщенні виявилася успішною – публіка вимагає продовження! Тож «Арабески» оголошують про створення Театру сорока дев’яти – саме стільки глядачів може розміститися у нашому залі. Надалі ми регулярно показуватимемо тут наші вистави. Адже вони потребують глядача, і ми маємо що йому показати – на сьогодні у репертуарі «Арабесок» 7 спектаклів, і ще два – у процесі створення.

Історично театр сорока дев’яти – форма театральної діяльності, яка існувала у Австрії у 30-х роках під час панування нацистського режиму. Згідно з його вимогами, будь-який твір, який виконувався для більш ніж п’ятдесяти осіб, підлягав обов’язковій цензурі. Тож політичні кабаре, які були осередками інтелектуальної критики того часу, працювали для сорока дев’яти глядачів. Нині в Україні, попри позірну відсутність політичної цензури, незалежний театр не має шансів на існування: його придушують необґрунтовані податки та монополія державних театрів на спілкування з глядачем. «Арабески» протестують проти цієї економічної цензури та наполягають на своєму праві зустрічатися зі своїми глядачами. Запрошуємо всіх до Театру сорока дев’яти!

Прем’єра вистави «Критичні дні» відбулась у грудні 2003 року в Харкові. «Так жорстоко судити жінок можуть тільки жінки», писали у харківській пресі. Харківські театральні критики гостро засудили виставу, називаючи її брутальною, жорстокою, песимістичною.

КРИТИЧНІ ДНІ

  • вистава за мотивами оповідання Дж.Д.Селінджера «Тупташка-невдашка»
  • Режисер, сценарист – Світлана Олешко
  • Художник-постановник – Тамара Левшина
  • Хореограф – Олександр Кравченко
  • Композитор – Міколай Тшаска

  Слайд-шоу:

  • Оператори - Влад Юрашко, Віка Юрашко, Олексій Радинський, Стас Стрілець
  • Монтаж - Олександра Панченко

Головна героїня вистави – молода жінка, яка за всіма соціальними ознаками є доволі успішною особою: заміжня, достатньо забезпечена чоловіком, щоб не працювати й мати прислугу, має дочку... Однак ми бачимо перед собою втомлену й знесилену людину, яка болісно переживає категоричну відсутність кохання у власному житті. Вона сама стає абсолютно нестерпною, жорстокою особою, яка не має ні крихти ніжності ні до власної дитини, ні до чоловіка, ні до решти оточуючих... Із розмови з подругою, колишньою однокурсницею з коледжу, в кінці вистави ми дізнаємось, що героїня живе лише одним найсвітлішим спогадом своєї недавньої юності – коротким романом з хлопцем, який загинув у Другій світовій війні. Ця жінка (як і багато інших) шукає причини виникнення власної внутрішньої порожнечі, хоче зрозуміти, як же вона дійшла до цього, що ж сталося з нею і з цілим світом? Власне цим питанням і завершується вистава: «Я ж була доброю дівчиною, - благально спитала вона, - правда ж, доброю?»

Квитки та додаткова інформація за номером 8 050 959 39 03, або theatre@arabesky.org.ua

 

Про авторів

Театр-студія Арабески

Додав Art-Vertep 05 березня 2008

Коментарi

15 березня 2008

Адреса?

sestry-gaievi
01 квітня 2008

"Критичні дні" - супер!
Ми не жалкуємо, що на 2 години зганяли до Харкова!!!!!

ara_ma
01 квітня 2008

сестри, поділіться фотками:)
пересилати сюди:
theatre@arabesky.org.ua

Черезова Варвара
01 квітня 2008

Мені з Луцька було надто довго добиратися((( А де можна подивитися фотографії? Чи може є відео?

24 січня 2009

Дуже цікава і потрібна книжка. І головне - актуальна. Дізнався для себе чимало нового з української специфіки.

Коментувати
 
 
 

Гостиница Днепропетровск |  Светильники Днепропетровск |  Рекламное агентство |  Сауны Днепропетровска