Ігор Завадський / День народження акордеону
У Київському будинку актора відбувся
Основною метою цього фестивалю, який відбувся вчетверте — продемонструвати широкі можливості акордеону, адже учасники «Дня народження акордеону» виконали твори, різні за жанрами: класична музика та джаз, естрадна, cучасні обробки народних мелодій та авангардні твори.
У двох майже трьохгодинних концертах прийняли участь дев’ять самобутніх акордеоністів: відомий музикант Ігор Завадський (він є організатором фесту), студенти НМАУ та учні музичних шкіл лауреати міжнародних конкурсів, а також Київський квартет саксофоністів під керуванням Юрія Василевича та саксафоніст з Криму Михайло Заїкін.
Серед молодих учасників публіці запам’ятався виступ студента першого курсу НМАУ ім. П. Чайковського, самобутнього акордеоніста Івана Стаменича, який виконав два твори з етнічними мотивами:
Особливо вразили публіку виступи двох акордеоністів — Віталія Ісаєва та Євгена Гаврилюка (студентів НМАУ ім. П.Чайковського). Так, Ісаєв зважився на виконання надзвичайно складного твору «Паганініана» сучасного німецького композитора Макса Бреме, в якому мозаїчно переплелися фрагменти різних творів
Євген Гаврилюк, який минулого року в конкурсі «Accoholiday» зайняв друге місце (категорія «Естрада»), виконав вишуканий вальс iз
До речі, протягом концертної програми дует акордеону та саксофону прозвучав вдруге — вже в академічному варіанті: Ігор Завадський та Юрій Василевич прекрасно виконали відоме «Адажіо» Томазо Альбіноні. Потім у камерну атмосферу дійства «Дня народження акордеону», коли акордеоністи
Естафету від саксофоністів прийняв акордеоніст, аспірант НМАУ ім. П. Чайковського Олег Микитюк. Останнім із гостей фесту виступив майстер — акордеоніст Юрій Калашніков із Луганська. Він вразив слухачів, коли
Якщо абстрагуватися від дійства на сцені та просто слухати музику, то приходиш до висновку: всі номери фестивалю подарували публіці насолоду слухати якісну та живу музику у віртуозному виконанні. А виступ Ігоря Завадського, скоріше, продемонстрував потенційні можливості інструменту. У його виконанні прозвучало декілька прем’єрних творів: Доменіко Скарлатті — «соната ре мінор» та «мі мажор» і «соната сі мінор». Останній твір вважається одним із найскладніших за поліфонією, на виконання якого зважуються хіба що переможці Міжнародного конкурсу молодих піаністів пам’яті В. Горовиця. Сонати Доменіко Скарлатті, написані для клавіру (у ті часи ще не було фортепіано) є трохи незвичними для шанувальників класичної музики, бо виконуються не так вже часто. Особливо цікавою виявилася «соната мі мажор», при виконанні якої Завадський проявив себе як
Усі акордеоністи, у т.ч. і діти, тепло приймалися публікою та нагороджені щедрими оплесками та квітами. У порівнянні з минулим роком
Ольга ПРИНДЮК, day.kiev.ua